מלחמה במועצת יש"ע: ראש מועצת בית אריה נותק מקבוצת ראשי הרשויות

    ארי וידר | צילום: פייסבוק No Comments on מלחמה במועצת יש"ע: ראש מועצת בית אריה נותק מקבוצת ראשי הרשויות
    12:34
    01.05.24
    עפר גדנקן No Comments on יקב יתיר משיק יין חדש: בצל העלווה 2020

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוד הטרור משתולל ביהודה ושומרון, מתנהלת מלחמה מתוקשרת בין מנכ"ל מועצת יש"ע אבי רואה לראש מועצת בית אריה אבי נעים. לשיא הגיעו הדברים כאשר רואה בחר לנתק את נעים מקבוצות הווטסאפ של ראשי הרשויות.

    הכל החל כאשר בסוף השבוע האחרון הופיע בתקשורת מנכ"ל מועצת יש"ע, אבי רואה והביע עמדתו לגבי אופן טיפול הממשלה בטרור. מאחר ואבי רואה, כראש מועצת יש"ע טוען לייצג את כלל ראשי הרשויות ביו"ש ביקש אבי נעים, ראש מועצת בית אריה להדגיש כי הוא אינו חושב כך וכי הדברים נאמרו על דעתו הפרטית של אבי רואה ולא כמייצגת את כלל ראשי הרשויות ביו"ש.

    "אבי נעים, ראש מועצת בית אריה מגיב על דבריו של אבי רואה "אמירתו של אבי רואה בערוץ 2 כי הרצוג יילחם בטרור טוב יותר מנתניהו היא דעתו הפרטית, אינה נכונה עובדתית ואינה מייצגת את דעת ראשי הרשויות ביו"ש. אמנם קיימת ביקורת מוצדקת בנושא הקפאת הבנייה אך יש לומר בקול רם כי כאשר השמאל היה בשלטון סבלנו מהתעמרות קבועה ובלתי פוסקת. מדובר באמירה חסרת אחריות שהשימוש היחיד שייעשה בה הוא בקמפיין השמאל בבחירות הבאות", אמר נעים.

     בתגובה להבהרה זו שנשלחה על ידי יועץ התקשורת של אבי נעים החליט מנכ"ל מועצת יש"ע למחוק את אבי מכל קבוצות התקשורת של ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. כשביקש אבי נעים הסבר למעשה שלח לו מנכ"ל מועצת יש"ע את ההודעה שהפיץ יועץ התקשורת והוסיף במילותיו כי "עצוב מאד ההתנהלות הזאת".

     יועץ התקשורת, אריאל בן פלר, המייצג את אבי נעים: "מעבר לתמיהה לנוכח התנהלותו של מנכ"ל מועצת יש"ע בגריעתו של אבי נעים מקבוצות התקשורת, פעולות מסוג זה מציבות את מועצת יש"ע בשורה אחת עם משטרים חשוכים שאין בהם מקום למגוון דעות והשקפות. יש בהתנהלות מועצת יש"ע פגיעה בתדמיתה של ההתיישבות ביהודה ושומרון"

    למרות פנייתנו, טרם התקבלה תגובתו של אבי רואה.



    0 תגובות